Gwarancja na zakupiony sprzęt, realizowana jest według procedur określonych przez producentów. Szczegółowe informacje opisane są w kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producentów.
Jeśli wyrażą Państwo życzenie, służymy pomocą w sprawnej realizacji gwarancji w serwisach zewnętrznych. Jeżeli istnieje taka możliwość, dokonujemy zgłoszenia w Państwa imieniu oraz pośredniczymy w kontaktach z serwisem. Po usunięciu usterki przez producenta sprawdzamy, czy są Państwo zadowoleni z przeprowadzonej naprawy.
Jeżeli nie zaznaczono inaczej, gwarancja realizowana jest na zasadach „door-to-door”. Informacje o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu zakupionego sprzętu, prosimy przekazywać do Centrum Przyjmowania Zgłoszeń telefonicznie 12 6-333-999, poprzez e-mail sd(at)powerserver.pl lub za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego na stronie.
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Państwem, aby ustalić termin odbioru sprzętu przez kuriera. Koszt przesyłki w obydwie strony jest pokrywany przez Power Server. Prosimy o zapakowanie sprzętu w taki sposób, by nie był narażony na uszkodzenia podczas transportu oraz załączenie koniecznych dokumentów (karta gwarancyjna, kopia dowodu zakupu). Po stwierdzeniu usterki, zostanie ona usunięta w możliwie najkrótszym terminie. W razie konieczności, uszkodzone elementy wysyłane są do serwisu producenta. Naprawiony sprzęt zostanie niezwłocznie odesłany do Państwa fimą kurierską.
Internetowy system zgłaszania usterek pozwoli Państwu na monitorowanie etapów naprawy sprzętu oraz dostarczy informacji o rodzaju podejmowanych w serwisie czynności.