Serwery i technologie IT

Wsparcie techniczne

Drukuj: Wsparcie techniczne
Klienci PowerServer mogą liczyć na pomoc techniczną dotyczącą awarii zakupionego sprzętu, realizowaną przez nasz serwis:
Godziny pracy: Pon–Pt :  8:00-17:00 (oprócz świąt)
•    telefonicznie: 12 633 39 99
•    drogą mailową: sd@powerserver.pl
Oferujemy także konsultacje dotyczące upgrade zakupionego wcześniej sprzętu.

Helpdesk Actina Solar

Zgłaszanie usterek sprzętowych należy zgłaszać telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem do Serwisu Serwerów ACTION S.A. zlokalizowanego w Krakowie.
Godziny pracy: Pon–Pt :  8:00-17:00 (oprócz świąt)

Tel: +48 (12) 254 69 07 
Fax: +48 (12) 254 69 99
e-mail: serwis.serwery@action.pl

Helpdesk Fujitsu Polska

Zgłoszenia awarii sprzętu klientów posiadających kontrakt serwisowy oraz posiadających sprzęt z gwarancją onsite z gwarantowanym czasem naprawy lub bez niego:
Godziny pracy: 24h przez 7 dni w tygodniu    

Telefon: +48 22 574 12 34 – opłata według taryfy operatora
fax: +48 22 574 1235
e-mail: calldesk.pl@ts.fujitsu.com

Helpdesk Dell Polska

Godziny pracy: Poniedziałek - Piątekt 8:00 - 17:00 po polsku. Pomoc w języku angielskim dostępna w rozszerzonych godzinach.
Infolinia:  22 57 95 700
Wsparcie techniczne



©2018 PowerServer  |   Mapa witryny  |   Aktualności  |   PowerComputer  |   Google+   |   Facebook
Znalazłeś błąd w działaniu strony? Napisz do nas


logotypy


Wszystkie nazwy produktów, producentów i ich technologii oraz logotypy są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli
i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.