Serwery i technologie IT

Regulamin

Drukuj: Regulamin
 §1  
Ogólne warunki składania zamówień 
  1. Sklep internetowy działający w domenie powerserver.pl prowadzony jest przez firmę Power Paweł Gorczyca Spółka Jawna, z siedzibą w Krakowie przy ulicy Łokietka 23a, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000107708, NIP 676-17-87-258, Regon 351253396. Dane kontaktowe: tel. 12 3801740, fax 012 3801747, email: bok(at)powerserver.pl. Zwany dalej "Power" lub "Sklepem". 
  2. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie od podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz instytucji publicznych i edukacyjnych mających siedzibę na terytorium Polski.
  3. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie danych firmy, numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenia zamówienia.
  4. Zamówienia przyjmowane są za pomocą strony internetowej powerserver.pl. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16:30 oraz w soboty, niedziele lub święta, zostaną przyjęte do realizacji w następnym dniu roboczym.
  5. W celu złożenia zamówienia, Klient klika na wybrany produkt i postępuje dalej zgodnie z podaną instrukcją.
  6. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie dotarło do sklepu.
  7. Zamówienie złożone w sklepie nie jest równoznaczne z zawarciem transakcji.
  8. W zamówieniu (koszyku) Klient wskazuje:
    1. zamawiany towar,
    2. adres na jaki ma zastać dostarczone zamówienie,
    3. dane, na podstawie których ma zostać wystawiona faktura VAT,
    4. wybrany sposób płatności wraz ze sposobem dostawy,
    5. dane kontaktowe (w tym numer telefonu) niezbędne w celu potwierdzenia zamówienia;
  9. Dowodem sprzedaży w Sklepie jest faktura VAT. Faktura może być dostarczona z przesyłką lub wysłana Pocztą Polską. Duplikat faktury może być wysłany na życzenie Klienta drogą mailową.
  10. Pokazywane statusy dostępności odpowiadają rzeczywistym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że pomimo statusu "Dostępny", z powodów niezależnych od Sklepu wystąpią problemy z dostępnością towaru.
    W przypadku braku dostępności zamówionego towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu, do Klienta zostaje wykonany telefon lub wysłany e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji oraz prośbą o podjęcie decyzji co do dalszego losu zamówienia. Proponowane rozwiązania to: wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie zamówienia.
  11. Zgoda na opóźnioną realizację zamówienia lub anulowanie zamówienia musi zostać potwierdzone poprzez przesłanie do Sklepu wiadomości e-mail z dyspozycją dotyczącą zamówienia. Brak informacji od Klienta odnośnie podjętej decyzji w opisanej sytuacji w ciągu 2 dni roboczych, Sklep uznaje za anulowanie zamówienia.
     
 §2 
Cena towaru 
  1. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu Internetowego podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z wyłączeniem cen opisanych jako „netto”.
  2. Ceną wiążącą jest cena produktu zamieszczona na stronie Sklepu w momencie składania przez Klienta zamówienia.
  3. Ceny zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają kosztów dostawy.
  4. Koszt dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy i jest szczegółowo opisany w §3.
  5. Całkowita wartość zamówienia jest sumą ceny towaru oraz kosztów dostawy i widoczna jest na stronie po zalogowaniu się Klienta w szczegółach złożonego zamówienia.
  6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sklep zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie zostanie anulowane.
 
§3 
Koszt dostawy 
  1. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są wyłącznie przesyłką kurierską.
  2. W zależności od wybranego sposobu dostawy (wybór następuje w koszyku), jej koszt wynosi:
    • Dostawa kurierem: 19 PLN
    • Dostawa kurierem za pobraniem (maksymalna kwota pobrania 6000,00 PLN): 35 PLN
    • Odbiór osobisty w salonie sprzedaży: 0  PLN
    • Licencja elektroniczna na oprogramowanie: 0 PLN
  3. Ceny przesyłek brutto zawierają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
 §4 
Sposoby płatności 
Sklep udostępnia Klientom następujące formy płatności: 
  1. Przelewem bankowym - przedpłata na konto (dane do wpłaty zostaną podane w proformie). Wpłata powinna zostać dokonana w terminie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia pod rygorem anulowania zamówienia przez Sklep. W przypadku przedpłaty należy powiększyć cenę zamawianych towarów o koszt przesyłki zgodnie z kwotą podaną w zamówieniu.
  2. Gotówką przy odbiorze towaru w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Łokietka 23a w Krakowie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Sklepu. Sklep może anulować zamówienie jeżeli odbiór nie nastąpi w terminie 2 dni od ustalonej wcześniej daty.
  3. Za pobraniem - gotówką kurierowi w momencie odbioru towaru dla zamówień do kwoty całkowitej 5000 PLN. 
  4. Zakup na raty.
  5. Leasing.
  6. Dla stałych Klientow istnieje możliwość skorzystania z linii kredytowej lub faktoringu.
 
§5 
Czas realizacji zamówienia i dostawa zamawianego towaru 
  1. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane w Sklepie produkty były dostarczane do Państwa w najkrótszym czasie.
  2. W zależności od wyboru sposobu płatności, na czas realizacji zamówienia składa się: czas oczekiwania przez Sklep na dokonanie wpłaty przez Klienta, czas wysyłki oraz czas dostawy przez przewoźnika.
  3. Przybliżony termin dostawy jeżeli nie ustalono z Klientem inaczej, dla towarów o statusie "Dostępny" wynosi do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (pobranie) lub od daty zaksięgowania środków na koncie Sklepu (przedpłata).
  4. Czas realizacji może się wydłużyć, np.: w przypadku zamówień wymagających zmian konfiguracji sprzętu, testów lub instalacji dodatkowych opcji zamówionych przez Klienta, np.: systemu operacyjnego, dodatkowego oprogramowania, dostawy z montażem onsite.
  5. W każdym z przypadków Klient informowany jest o planowanym terminie realizacji zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail przez obsługę Sklepu.
  6. Sposób dostarczenia towaru wybiera Klient zaznaczając odpowiednią opcję
    w koszyku przy składaniu zamówienia.
    1. Dostawa spedytorem. Dostawy towarów realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich: UPS i GLS. Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Wynosi zwykle 1 dzień roboczy w większych miastach oraz 2 dni robocze w mniejszych miastach i miejscowościach. Towary dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 16:30 zazwyczaj wysyłane są następnego dnia roboczego.
      W przypadku płatności przelewem, okres ten może ulec wydłużeniu do momentu wpłynięcia środków na konto Sklepu. Realizacja zamówienia możliwa jest dopiero po e-mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu złożonego przez Klienta zamówienia. W tym celu kontaktujemy się z Klientem w dniu złożenia zamówienia lub w przypadku zamówień złożonych po godzinie 16:30, następnego dnia roboczego.
    2. Odbiór osobisty. Zamówienia złożone do godziny 16:30 zazwyczaj są gotowe do odbioru następnego dnia roboczego. Termin odbioru jest potwierdzany przez pracownika Sklepu za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. Punkt odbioru osobistego: Biuro Obsługi Klienta, ul. Łokietka 23a, 30-010 Kraków, otwarte w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 - 17:00.
  7. Dostawa możliwa jest tylko na terytorium Polski.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do organizowania promocji polegających na obniżaniu lub rezygnacji z kosztów przesyłki w odniesieniu do wybranych zamówień.
  9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie lub niedostarczenie towaru spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niepełnego adresu.
  10. Klient ma obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera czy nie nastąpiło uszkodzenie opakowania podczas transportu, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru oraz czy towar jest kompletny. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze mechanicznego uszkodzenia towaru lub jego dekompletacji powstałej podczas transportu, należy spisać protokół szkody, odmówić przyjęcia towaru i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sklep.
  11. W przypadku rezygnacji z odbioru towaru od kuriera, bez wcześniejszego poinformowania Sklepu o rezygnacji z zakupu, kupujący zostanie obciążony kosztami transportu i obsługi w kwocie 100 PLN netto.
 
 §6 
Anulowanie/zmiana zamówienia, zwroty 
  1. Zmiany lub rezygnacji z zamówienia można dokonać za pośrednictwem adresu mailowego bok(at)powerserver.pl lub telefonicznie pod numerem 12 380 17 40, potwierdzając następnie rezygnację e-mail'em z podanym numerem zamówienia.
 
§7 
Reklamacje i gwarancje 
  1. Wszystkie dostarczane towary posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy.
  2. Okres i warunki gwarancji dla produktu określone są na stronie internetowej poświęconej danemu produktowi lub na odpowiednich stronach producentów oraz w karcie gwarancyjnej otrzymanej z produktem.
  3. W przypadku reklamacji produktów, których producenci prowadzą własny serwis na terenie Polski, należy skorzystać z procedur reklamacji ustalonych przez danego producenta sprzętu. W przypadku serwisu "on-site", najczęściej wystarcza telefoniczne zgłoszenie usterki pod wskazany numer serwisowy i oczekiwanie zgodnie z warunkami gwarancji na przyjazd autoryzowanego pracownika serwisu.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez Sklep, jest wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Nadany numer RMA należy trwale umieścić na paczce w widocznym miejscu, lub w polu uwagi na liście przewozowym. W przypadku, gdy nr RMA nie zostanie nadany automatycznie, zostanie nadany do 24 godzin za wyjątkiem dni wolnych od pracy.
  5. Kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dokumentem gwarancji sprzęt, należy wysłać do serwisu na koszt Sklepu firmą kurierską GLS. W przypadku wysyłki innym przewoźnikiem, koszt przesyłki ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć opis uszkodzeń wraz z podaniem sytuacji w jakiej dana usterka występuje. Umożliwi to szybszą diagnozę, a w konsekwencji szybszą naprawę lub wymianę sprzętu.
  6. Sprzęt po naprawie zostanie odesłany Klientowi na koszt Sklepu, firmą kurierską GLS lub UPS.
  7. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego produktu.
  8. Za datę zgłoszenia reklamacji uznawany jest dzień, w którym towar został dostarczony w komplecie wraz z niezbędnymi dokumentami określonymi w ust.5.
  9. O fakcie przyjęcia lub odrzucenia reklamacji Sklep informuje Klienta pisemnie.
  10. Jeśli reklamacja okaże się bezzasadna (Serwis nie wykryje usterki), pobrana zostanie zryczałtowana opłata za diagnostykę w wysokości 100 PLN i koszt przesyłki standardowej w wysokości 19 PLN.
  11. Firma Power nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
 
 §8 
Postanowienia końcowe 
  1. Cennik Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert obowiązujące na terenie Polski, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza automatycznie zawarcia umowy. Zawarcie umowy następuje po potwierdzeniu oferty przez pracownika Sklepu.
  2. Power zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się w ofercie Sklepu.
  3. Mimo dołożenia wszelkich starań, Sklep nie gwarantuje, że przedstawione zdjęcia i opisy nie zawierają błędów.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  5. Rejestracja w Sklepie oraz złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  6. Rejestrując się w Sklepie, Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz ich przetwarzanie do celów marketingowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich modyfikacji.
  7. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności serwisu są poufne.
    W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Użytkownicy mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
©2023 PowerServer  |   Mapa witryny  |   Aktualności  |   PowerComputer  |   Google+   |   Facebook
Znalazłeś błąd w działaniu strony? Napisz do nas


logotypy


Wszystkie nazwy produktów, producentów i ich technologii oraz logotypy są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawnych właścicieli
i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.